פינוי משרדים יכול להיעשות במקרים רבים: כאשר עוברים למשרד שכור חדש, אשר מלא עד גדותיו בפריטים ורהיטים של הדייר הקודם, או כאשר קונים משרד מכונס נכסים בצו ירושה או בעקבות גורם אחר. אין טעם להכניס ציוד למשרד החדש, ללא פינוי הפריטים והרהיטים אשר אפיינו את המשרד הקודם, על פי מטרתו ודייריו הקודמים. פריטים אלה עלולים לכלול שטיחים קרועים, ציוד מחשבים מיושן, ספרים מאובקים ואף ריהוט שבור.
איך מתבצע הליך פינוי משרדים?
פינוי משרדים מתבצע, בדומה לפינוי דירות, על פי מספר שלבים אשר יוסכמו מראש. השלב הראשוני הינו מיון הפריטים. על בעל העסק יהיה להחליט על ייעודם של הפריטים והרהיטים הישנים. האם כדאי לזרוק אותם, לשמור או למחזר. במרבית המקרים במשרדים אשר נועדו לפינוי, רוב הפריטים יהיה מיועד לזריקה.
במקרה כזה, יש לתת את הדעת על דרך הפינוי ושינוע הפריטים למקום בו ניתן לזרוק פסולת. ליוסף פינוי הוגן, ניסיון רב בתחום זה, בכדי שצוותי העבודה ידעו היכן ניתן לזרוק את ציוד המחשבים או הרהיטים הישנים, למקום המיועד לכך מבלי להסתכן בקנסות מיותרים. פעמים רבות, יידרשו מספר משאיות בכדי לפנות את כל פריטי המשרד באופן מלא.
פינוי לכל מטרה ומענה אנושי ואדיב 24/7 – התקשרו לייעוץ חינם 052-8037670
הזמנת ותיזמון פינוי משרד
כדאי להזמין עוד היום פינוי משרדים בכדי לקבוע את לוח הזמנים הנועד לכך. מטרתם של המנהלים ובעלי הבית היא לפנות את המשרד, ולהעביר אליו ציוד חדש, כאשר הפגיעה להמשך העבודה תהיה המינימלית ביותר האפשרית. לשם כך, יש לתזמן את העברה ואת כל תהליך פינוי המשרד לפרטיו, באופן מקצועי אשר ייקח את כל השלבים בחשבון.
לאחר פינוי המשרד, יש לבצע עוד מספר פעולות משלימות, אשר בלעדיהן לא תיתכן העברת עובדים למשרד החדש. בין פעולות אלו, יש לחשוב על ניקיון יסודי של המקום, והדברה ממזיקים. כאשר רהיטים ופריטים רבים מדי נמצאים במקום אחד זמן רב מדי, הם עלולים למשוך אליהם מזיקים רבים, אשר לא ייעלמו עם פינוי הפריטים. הדברה, לפני העברת ציוד חדש, תוכל להבטיח את ניקיון המשרד לפרק זמן ארוך.